onsdag 4. juni 2014

En kjapp oppsummering.

Hei dere der ute som leser bloggen min.
Jeg har ikke glemt å poste altså, jeg har bare ikke hatt tid eller ork.

For en uke siden var jeg hos legen på dps'en, snakket om medisner, og vi ble enige om at jeg skulle ta morgendosen sammen med kveldsdosen, da slipper jeg å gå rundt å være zombie om dagen, jeg er trøtt og sliten nok som det er. Så det var jo forsåvidt greit. Var veldig fornøyd ned hun legen, virket som ei oppegående, flink dame ;-)

Ellers venter jeg fortsatt på utredning da. Gaah, jeg blir så provosert og forbanna, at det skal gå an å bruke så lang tid..? Skjønner jo at det ikke bare er meg som sliter og trenger utredning, men herreguud da! Det er da måte på hvor lang tid det skal ta!

Igår hadde jeg en vanskelig dag, var kjempe sliten og skulle få besøk av boveileder kl 11. Jeg stod opp 10.30, men var så dævv sliten at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Da hun kom klarte jeg ikke å holde en vanlig samtale, jeg duppet av mens hun var der, alt gikk tregt, jeg var sein i bevegelsene, og alt var bare dritt. Hun ble veldig bekymret og ringte behandleren min og snakket med henne, de ble visst enige om at boveileder skulle ringe meg idag igjen for å høre åssen det stod til idag. Og idag har det forsåvidt gått greit! Har samtale med behandler til fredag, så får vi se hva som skjer da.

Tja, vet ikke hva mer jeg skal skrive akkurat nå jeg. Dette var en kjapp oppsummering av det som har skjedd i det siste!

Takk for at DU leser <3

8 kommentarer:

  1. Så utrolig frustrerende at det tar så lang tid å få utredning. Håper du får det snart og at helgen din blir fin! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar :)
      Ja det er kjempe frustrerende. Aff, men må bare smøre meg med tålmodighet :-/ tusen takk, i like måte :)

      Slett
  2. Hei!
    Godt å se innlegg her igjen. har tenkt på deg. Vært inne å sjekka hver dag nesten.:) Herregud så lang tid dem skal bruke a. Håper du får den utredninga snart da. ØNsker deg en best mulig fin helg og pinse :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du!:) ja dette tar virkelig tid altså. Kjenner jeg blir mer og mer provosert! argh. Ja det håper jeg også, men blir nok ikke før etter sommerferien. :-/ ååå, tusen takk, så koselig :) håper du har hatt en fin helg :) klem

      Slett
  3. Nå håper jeg du får svar på det utredninga er for, om ikke så lenge. Det er grusomt å gå å vente på sånt! Legger også igjen en hilsen om at du har en fin blogg. Det du skriver er veldig interessant og lærerrikt! Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg håper jeg får en dato snart, flyr snart på veggen av frustrasjon. Jeg blir liksom gående å lure på hva som feiler meg :p jeg har jo diagnoser, men disse er jo mest sannsynlig feil, siden jeg skal få ny utredning! gah! Ååå, tusentusen takk!! Det betyr kjempe masse :) <3 klem

      Slett
  4. Liker blogglisten din... leser både There is Hope, Liseliten og Lilly's Words selv ;) .

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, takk for kommentar. Kanskje du har noen tips til fler spennende blogger? ;)

      Slett