fredag 11. juli 2014

Utredning...?

Ja ja.
Dårlige nyheter fra min side, da.

Utredningen, som jeg trodde jeg skulle få, det blir sannsynligvis ikke noe av alikevel. Jeg hadde visst misforstått. Ikke at jeg skjønner hvordan dette kunne blitt misforstått, men.
Det de skal gjøre er at de går igjennom hele journalen min, og da mener jeg HELE, for å lese igjennom hva andre har skrevet opp igjennom årene, evt spørre meg noen spørsmål, osv. Husker ikke helt hva det skulle brukes til, for sånn som jeg forstod det nå, skal jeg bare ha de diagnosene jeg har fra før av. Det er visst to psykologer og en lege(?) som skal gå igjennom dette, og diskutere seg i mellom.

Fakk ass, jeg håpa virkelig jeg skulle bli kvitt den dustete diagnosen jeg har nå, og få en som passer litt bedre. Føler ikke at jeg passer inn i den diagnosen lenger. Jeg blir gaaaal. Altså, en del av diagnosen passer meg, den bipolare delen, men psykose delen passer ikke lenger. Akk, sukk og stønn. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å bli hørt. Jeg mener...jeg har sagt lenge at denne diagnosen ikke stemmer mer, men jeg får slengt tilbake i fleisen at den stemmer.

Jeg er blitt vant med at ingen hører på meg, derfor har jeg sluttet for lenge siden å si hva jeg vil, mener og tror. Jeg blir bare tråkka på, ikke hørt på, noe som gjør at jeg føler meg liten og hjelpesløs. Eller noe. Jeg vet ikke.

Skulle bare ønske de kunne ta meg på alvor.
Det er trossalt JEG, og kun jeg, som vet hvordan det er inni hodet mitt. Eller har jeg misforstått? Det virker jo sånn, i og med at jeg aldri blir hørt.

Propper i meg medisiner gjør de også.
Skulle tro de tror at medisiner kurerer alt, men man må jo ha de rette diagnosene og riktig behandlingsopplegg også. Eller tar jeg feil der også?
Altså, jeg kommer til å fly ut og inn av psykiatrisk avdeling jeg, og det KUN pga jeg er feilmedisinert, og har feil diagnoser, det vil si at jeg ikke får den rette behandlingen.

Jeg er så lei :(

4 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen det der med at man skal ha de samme diagnosene for ever virker det som. Leste et sted at man skal vurderes hver 6 mnd med noen diagnoser. Jge har jo hatt mine i evigheter, skulle tru at jeg forandra meg litt fra jeg var 15 til 30 år.
    Og ikke minst det med feilmedisinering. jeg var på vei til å redusere medisiner, men nei da da måtte jeg begynne på noe nytt igjen. rag... ønsker deg masse lykke til. Man må nok rope litt høyere i psykiatrien tydligvis.

    Mange klemmer <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja man blir jo for fa*n ikke kvitt disse dritt diagnosene. :/
      Helt enig, skulle jo trodd at jeg også har forandret meg litt siden jeg var 19 liksom. Fatter ikke hva de tenker med noen ganger, jeg. Akk...

      Feilmedisinering er no DRITT! Ikkesant, de propper i deg medisiner i huet og ræva, det finnes tydeligvis en pille for alt.

      Tusentusen takk. <3
      Man må skrike i psykiatrien virker det som.... motløs..

      klem <3

      Slett
  2. Svar
    1. ååå tusen takk for klemmen <3
      sender en kjempestor en tilbake :)

      Slett