søndag 6. juli 2014

Titter innom å sier hei :)

Hei og hå!

Har hatt en super fin helg, sammen med flotte mennesker som jeg er kjempe glad i <3

Sommerferien har begynt for mange, men jeg skal fortsette å jobbe en stund til, før det blir ferie på meg. Skal ha siste samtale med behandler til fredag, fordi hun skal ha ferie i tre uker tror jeg det var. Kjenner jeg gruer meg litt til det egentlig. Ikke no behandler, ikke no boveileder, hvordan skal dette gå..? Må jo bare satse på at det går fint, ellers vet jeg ikke hvem jeg skulle kontaktet. Altså, legen på dps skal jo jobbe, men hun har jeg bare møtt EN gang, så jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å kontakte henne hvis det er noe. Hmmmm. Men vi skal vel snakke om hvem jeg evt skal kontakte hvis det plutselig kommer opp noe når de er på ferie, til fredag regner jeg med.

Dette var bare et kort random innlegg, siden jeg ikke er hjemme helt enda. Men tenkte jeg bare skulle titte innom :)

2 kommentarer:

  1. Håper du får en fin sommer og at den ikke blir så ille:)
    Klem<3

    SvarSlett