mandag 23. juni 2014

Litt på kanten...?

Hei!

Jeg ville bare beklage for det forrige innlegget mitt. Det ble kanskje litt "too much"..?
Ville ikke trigge noen, eller noe sånt, så håper ikke jeg har gjort det?

Var virkelig i skravle humør igår, for det kom ut litt av hvert. Hehe!

Siden jeg har laget et nytt innlegg, kan jeg jo liksågodt benytte sjansen med å spørre: hvordan går det med dere?

Imorgen kommer boveilederen til meg halv elleve, og jeg kjenner at jeg er ikke så veldig motivert for å stå opp så "tidlig" imorgen. Men men. Det kommer noe godt ut av det :)

Dette er forresten det 10'ende innlegget mitt. Tihi!

Nattinatt! :) Sov godt alle skjønne sjeler <3

1 kommentar:

  1. Nei da, var ikke for mye. Det gikk bra å lese det for meg i hvertfall.
    Jeg har det ganske greit om dagen. De nye medisinene begynner å virke.
    Håper det går greit med deg?

    Klem <3

    SvarSlett