mandag 1. september 2014

September - høstmåned.

Yeah, da var det nok en ny måned. September. Høstmåned.
Jeg har tatt meg litt fri fra jobb og behandling, og prøver å bare slappe av og kose meg. Hvile.

Høsten er egentlig en av de årstidene hvor jeg er mest deprimert, på grunn av at det blir raskt mørkt ute, og alt blir bare grått. Selvom bladene på trærne blir i fine høstfarger, er det fortsatt kjempe deprimerende å kaldt ute. Noen fler som har det slik?

Ble så forbanna av siste møte med psykologen at jeg var helt utslitt. Han pratet på inn og ut-pust, noe jeg ikke takler. Må ha litt pauser i det man snakker om for at jeg skal få det med meg. Noe han ikke skjønner. Ikke nok med det, så skal ofte psykologer vri og vrenge på alt. Noe som også gjør meg forbanna. Og når jeg først er i gang, så er det disse standard spørsmålene "hva føler du om det?", "hva tenker du om det?"... GRRR! Jaja, skal slutte å irritere meg over sånne ting.. Eller..

Er veldig trøtt om dagen, og sover mye, og det er ikke pga truxalen. Tror jeg bare rett og slett er sliten. Og det er jo lov. Så da passet det ypperlig med litt fri nå. :)

Tja, tenkte jeg bare skulle titte innom for å skrive at "i'm still alive"..
Hvordan går det med dere? Jeg ser det er en del besøkende, men det er få som faktisk tar seg tid til å legge igjen en liten kommentar. Og det syns jeg er litt ekkelt å vite at folk er innom og leser, uten å gi fra seg en lyd. Hva er årsaken? Noen som kan gi meg en grunn? Haha.
Mulig jeg er litt rar, men. ;p

Peace <3

1 kommentar:

  1. Så bra du får sove nå. Noen ganger trenger kroppen det ekstra mye. Kjenner det på meg selv jeg også.

    Ja, høsten er en fin tid, men blir ofte tung og trist for meg også.

    Natta klem <3

    SvarSlett