tirsdag 5. august 2014

Flere lesere, og mer lesestoff?

Hei igjen :)

Jeg bare lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg kan få flere lesere uten å avsløre min identitet..? Jeg vet det er mange facebook grupper om bloggere, men på facebook kontoen min står det jo fullt navn osv. Noen tips? Jeg er veldig takknemlig for de få som leser nå altså, det har ikke noe med det å gjøre, jeg bare syns det hadde vært ålreit med flere lesere. Og ikke minst flere blogger jeg kan følge :)

Hvis nettopp DU har en blogg du tror jeg hadde syns vært interessant, eller om du vet om noen, så tar jeg imot de med åpne armer. Trenger litt lesestoff, erfaringer og historier, gjerne om psykisk helse! Men jeg er åpen for alt.

Legg igjen et lite pip da vel? Jeg biter ikke :)

2 kommentarer:

  1. Jeg pleier å legge igjen bloggadressen min hos andre bloggere jeg er innom. Da får dem heller ikke vite min identitet. Hm... ellers veit jeg ikke om noe anna måte.

    SvarSlett
  2. Bilder er veldig fint, gjør det mer interessant på den måten at man blir ikke "huff...bare tekst?" Og det du og kan gjøre er å finne fine sitater/bilder på google som passer til hvordan du føler deg, og forklare litt rundt det. Du kan også skrive litt om andre ting som opptar deg, og om det er noe som opprører deg innenfor helsevesenet, psykiatri. :D <3 blogglinker?

    sandragundersen.com
    www.lineffs.com
    www.lisehetland.com
    www.hannahpetrie.com

    SvarSlett