tirsdag 5. august 2014

Frustrert.

Ja ja, her kommer nok et innlegg fra meg på kort tid. Haha!

Men jeg er så frustrert nå. Tok sovepille for over halvannen time siden, og er enda ikke trøtt. Hva skjer? Klokka er 03.10 når jeg ser på klokka akkurat nå, og jeg skal på jobb imorgen, begynner heldigvis ikke før 15.00, men skal opp kl 11, pga boveilederen kommer å skal hjelpe meg med litt diverse.

Gikk fast på sovemedisin før (stillnoct/zolpidem), tok den sammenhengende i 3 år før jeg trappet ned, og sluttet. Jeg har samlet opp et arsenal med sovepiller fra den tiden, og tenkte jeg skulle ta en ikveld fordi jeg var så høy, urolig og ikke trøtt i det hele tatt. Men her ligger jeg. Lys våken og frustrert. Kommer til å være dævv på jobb imorgen. Blæ!

Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Ligger å tenker på alt det vonde i livet mitt, alt det jeg skulle vært foruten. Alt jeg angrer på, og alt jeg ikke har fått gjort. Alt jeg mangler her i livet, og alt hva jeg ikke får til. Sliter virkelig med tankene nå. Ikke har jeg noen å snakke med heller. Behandleren min har ikke satt opp time før den 15 august. Argh. Ååååå som jeg hater disse ferietider.

Hva gjør DU når du ikke får sove?
Går tankene i spinn?
Bruker du sovemedisin? Erfaringer?

Akk.
Livet.

4 kommentarer:

  1. Åh, leste gjennom bloggen din nå nettopp - virker veldig spennende og interessang. Og hvis du trenger noen å snakke med - noen du ikke kjenner og som ikke kjenner deg, kan du godt kontakte meg på mariellekristine@live.no ^^ Sliter selv psykisk og har det litt tøft - kanskje ikke på samme måte som med deg, men ja. Håper du tar kontakt, da! :) Vil gjerne lese bloggen din og følge deg mer videre! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå tusen takk! :) Det setter jeg veldig stor pris på :)

      Slett
  2. Hvis jeg ikke får sove så pleier jeg å spille på mobilen til jeg sovner. Det tar som regel to timer etter ta jeg har tatt kveldsmedisin og beroligende medisiner.
    Men når jeg brukte vallergan før så fikk jeg sove fort, men den blir man så hang over av dagen etter og drit sliten hele dagen. så den er det vel 8 mnd siden jeg slutta på.
    tankekjøret holder på døgnet rundt. unntatt etter at jeg har inntatt de beroligende kveldsmedisinene.

    Håper du fikk sove litt :)

    Klem<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikkesant. Hvis jeg ikke får sove, pleier jeg å sette på en film eller knotte litt på ipaden, men ingenting av dette fungerte i natt. Lå i senga, våken frem til halv 9 på mårran, da slokna jeg i to timer, så ringte vekkeklokka. argh. :p

      Har prøvd vallergan faktisk, jævla dritt pille, sorry språkbruken, men de pillene der er de verste jeg noen gang har tatt, fikk syyykt hangover, og var zombie resten av dagen, hele dagen var rett og slett ødelagt. Jeg fikk jo sove da, men jeg vil heller være litt mer oppegående med dårlig søvn, enn å sove dårlig og være en zombie på dagtid ;P

      Skulle ønske jeg fikk noe beroligende jeg også. Bare truxal liksom, det hjelper meg sykt mye når jeg er innlagt. Sobril er jo det beste jeg noen gang har fått for tankekjør, uro og angst. Men det får jeg nok ikke. Så får vel heller trygle og be etter truxal. Man kan jo faktisk bli trøtt av den også..

      sorry langt innlegg ;)
      klemme <3

      Slett